Trainingbook

Harjoitus-

suunnitelma

Väreillä merkitty suunnitelma harjoituksista ja lepopäivistä pitää oikealla tiellä kohti tavoitetta.
Harjoitusohjelma
Trainingbook-sivulta löytyy omat harjoitukset kirjallisesti ohjeistettuna ja tarpeen mukaan myös kuvitettuna.

01

Perusharjoitus
Eri tasoisia

harjoituksia

Eri tasoiset harjoitukset on väritetty suunnitelman mukaan.

04

Kovatehoinen-

harjoitus

06

Palauttava-

harjoitus

Personoitu

Trainingbook

Oma Trainingbook-sivu on harjoituksiesi tueksi silloin kun en itse ole sinua auttamassa ottamaa kaiken irti joka harjoituksesta.
Tavoitteesta toiminnaksi
Yksilöllisesti ja hyvin suuniteltu harjoitussuunnitelma joustaa arjen kanssa. Se antaa pelikirjan harjoittelulle, palautumiselle sekä motivoi tauoltakin takaisin oikealle tielle kohti tavoitetta.

 

Katso olisiko minusta sinulle personal trainer.

Get Fit!

Get fit

Miksi personal trainer?

Oli harjoittelusi sitten tuttua ja turvallista, netin loputtoman liikevirran inspiroimaa, kaverin vanavedessä puurtamista tai vuosia harjoitelleen lihasjärkäleen testamenttaama, vain vierestä ohjattu harjoittelu on avain nopeaan kehitykseen ja tuloksiin. Ilman vammoja tai aina uudelleen aloittamista.

Enemmän kuin pelkkä treeniohjelma

Lomamatkan ohimenevä helpotus arkeen vai henkilökohtainen valmennuksen kautta jotain, josta jää jotain pysyvämpää? Voimakkaampi ja vastustuskykyisempi keho ja punainen lanka harjoitteluun.

Kotona, salilla tai pururadalla

Kokemukseni eri elämäntilanteista, valmennukseni laatusertifiointi (APT) ja kuntosaliharjoittelun lisäksi monipuolinen lajitaustani kuten, maantiepyöräily, polkujuoksu, jooga, CrossFit sekä toimeni kuntonyrkkeilyohjaajana Porvoon Nyrkkeilyseurassa ovat lajeja, joista hyödynnän tavoitteen mukaan hyväksi havaittuja käytäntöjä eduksesi.

Yksilöllisesti suunniteltua

Yhdessä PT:n kanssa virität harjoittelustasi yksinkertaisesti parempaa:

  • Monipuolinen alkuverryttely ja liikkuvuusharjoittelu
  • Turvalliset nivelkulmat ja kehon kannattelu
  • Pakara-, lantiolihasten ja lapatuen tärkeä rooli lihastyössä
  • Niska- hartia-, selkä- ja polvikipujen ehkäiseminen
  • Liiketekniikat ja erikoisliikkeet
  • Kiinteytyminen, voiman, lihaskoon tai kokonaiskapasiteetin kasvattaminen
  • Hapenottokyvyn (VO2Max) kehittäminen
  • Ravinto tavoitteen tueksi
  • Harjoittelun jaksotus, progressio ja tavoitteellisuus
  • Toiminnallinen harjoittelu

Muutetaan tavoitteesi toiminnaksi

Sovitaan tapaaminen ja keskustellaan mikä on sinun tavoitteesi.
Ota yhteyttä
Valmennan Fitness24Seven-ketjun palveluksessa. Löydät minut Porvoon kuntosalilta. Tutustu saliin tästä: Fitness24Seven.
Fitness24Seven hinnasto